Wat er gepubliceerd wordt, de invloed op het surfgedrag, conversie en betrokkenheid van je bezoekers, alsook het effect op de zoekmotoren. Hieronder (verwijzingen naar) artikelen die je hierover informeren en duiding kunnen geven.

Wil je weten of jouw social media marketing zijn doel bereikt en wil je dit becijferen of meten dan willen wij je zeker niet het artikel van Lianne Soer weerhouden. Kort en krachtig legt zij uit wat interessant is om te meten en hoe je dit doet. Met 8 statistieken zou je jouw tactiek op de sociale media kunnen doorlichten.

Lees het artikel op zijn site

Al lange tijd wordt er gehamerd op het belang van de (online) klantbeleving of "customer experience".
In dit document leert Karel Geenen je in 3 stappen hoe inzicht te krijgen in klantbehoeften en om customer insights te gebruiken voor een betere klantbeleving, hoe jij Customer Journey Mapping kunt gebruiken voor het optimaliseren van je website.

Lees het document

Een van de grondbeginselen van inbound marketing is om mensen niet te ergeren. En toch zijn er genoeg gevallen waar deze wijsheid genegeerd wordt. Vooraleer je beweert dat jouw site geen enkel storend element bevat, check in dit artikel toch even de meest voorkomende pijnpunten.

Er zijn allicht meerdere tools die je kan gebruiken bij de analyse van bezoekers van je site. Hotjar is zeker je aandacht waard. 7 hulpmiddelen staan je ter beschikkingen en je kan ze gratis uitproberen. De tips die ze je regelmatig sturen zijn zelfs een leuke extra.

Lees de bespreking van Rogier Mostert

Hoe weet je of je een goede website hebt? Bestaat er eigenlijk wel zoiets als een goede website? Kirsten Brouwer beschrijft de 3 meest essentiƫle vragen op FrankWatching. Een degelijke aanzet voor je eigen site-evaluatie?

Lees meer op FrankWatching

In de bijeenkomst over S.E.O. werd de impact van dode links benadrukt. Er werden enkele tips gegeven om de dode links op jouw site te vinden. In dit artikel bekijken we ze nader alsook enkele alternatieven.

Frankwatching.com presenteert een mooi kerstmiscadeau met een heel set van artikels die je als web designer, of deskundige in de digitale wereld voorbereiden op 2016 . Een heel gala van consultants, experten en journalisten kijken in hun digitale bol.

Lees meer op Frankwatching....